Isnin, 6 Januari 2014

Jana Pendapatan 2-3-4-5 Angka?

Bismillah hirrahmaan nirrahiim...

Salam semua. Cemana, sihat ye hari ni? Alhamdulillah...

Entry kali ni nak cerita tentang cemana nak jana pendapatan sampingan. Salah satunya, macam akak buat sekarang ni akak join Shaklee.  Apa istimewanya keahlian Shaklee ni? Mai akak nak habaq kat hangpa... (tudia sekali kluaq ayat utagha bak hang... hihihi... paham ja kan... :p)


KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

1) Boleh mendapatkan produk Shaklee pada harga ahli. 
(25% lebih murah drpd harga runcit.)

2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan antara 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus jika cukup syarat. Boleh pilih nak direct trus masuk bank account atau terima cek. Haaa.... best kan?

3) BERPELUANG membuat biznes Shaklee, (online dah offline) dgn bantuan MENTOR. Alhamdulillah, group yang akak join sangat supportif, informatif, kreatif, inovatif dan segala mak nenek tif la... mana taknya, cukup time berpadanan dengan usaha yang dihamburkan memang x sia2... naik rank, bonus $$$ , ada pulak dapat bonus dari mentor kalau perform baik punya...

4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee. Secara tak langsung dapat tambah ilmu2 kesihatan. Yang dah ada basic pun (macam akak ni), still belajar... rasa bertuah sebab boleh belajar sesuatu yang dekat di hati. ;)

5) Mereka yang register dengan akak, akan dimasukkan mereka dalam sebuah group Shaklee di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan membaca testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan online ini. Di situ juga, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online/offline.

6) Berpeluang melancong/ menunaikan umrah dgn pembiayaan shaklee sekiranya anda berjaya memenuhi syarat2 yg ditetapkan. Kalau cukup syarat, bole bawa 1 whole big family lagi... 

7) Berpeluang mendapat Bonus Kereta... cash okey...(syarat2 akan diterangkan dgn lebih lanjut jika anda menyertai Kumpulan kami).

8) Yang paling akak suka, ahli2 group akak suka mengingatkan sesama kami untuk meningkatkan rasa kehambaan kita padaNya. Apalah gunanya kita bekerja tak kira masa demi harta dunia yang dipinjamkan sementara, tapi hubungan kita denganNya makin jauh kan?

------------------------------------

Haaa... dah tau kelebihan jadi ahli2 famili Shaklee. Berminat? Nak join group akak?
Alhamdulillah... nak pm boleh, sms boleh, whatsapp pon boleh...  moh kita sama2 berjaya dunia akhirat in shaa Allah... Nak hubungi akak seperti berikut ya:


ema (ID 906676)
No Tel: 012-225 5011





Tiada ulasan:

Catat Ulasan